tirsdag 27. mars 2012

Min alre første dag i Hoi AN...

Jeg måtte ta bilde etter jeg
 hadde spist fordi jeg var så sulten at jeg ikke kunne vente.

Rismark! Det er mange sånne her.
Noen ganger tror jeg det er slanger i dem.
De som jobber der må være ganske varme, fordi de har på seg masse klær
og gummistøvler. For at ikke slangene skal bite dem.

Denne damen har funnet mange panteflasker! 

Deilig strand. Denne gikk vi til første dagen. 


Dette er Hoi An! På kvelden, det er så SHOW:)

De fleste butikkene i Hoi An selger de samme tingene.
 Først tror man det er spesielt også kjøper man det dyrt,
 og etterpå går man rundt hjørne også prøver noen 
andre å selge deg det for en fjerdedel av prisen.

De har sånne ofrealter overalt.
En gang vi var på restaurant bestilte noen noe med banan i
også hentet servitøren bananene som var ofret.
Da er poenget litt borte, men vietnamesere er og blir
vietnamesere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar