onsdag 15. desember 2010

rundt middagsbordet

Familien min og jeg spiste nettopp middag: pasta med rekesaus (jeg er redd for skalldyr, så spiste pasta med pepper, salt og permesanost+tomater og sukkererter).... anywayz.. Vi snakket om lol og rofl og alle de slang ordene. Hehe, lillesøsteren min og jeg forsøkte å forklare betydningene og mamma som er litt moderne og har facebook, prøvde å forklare tydelig for pappa ordenes betydning. Roflol og roflmao (har egentlig ikke så nært forhold til ordene, liker å ta det på norsk), men uansett skulle pappa være litt hipp på slutten av middagen (vi snakket om at lillesøs skal farge håret, og alle var mot det) så han sa "Ja, men det blir jo lol eller kanskje rollon." HEHE!!! Jeg syntes i hvert fall at det var kjempemorsomt, for rollon er jo deodorant. Hehe, det var dagens morsomste!
Snart pepperkakebaking.
- C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar